Project

General

Profile

Actions

feature request #9870

open

[DISCUSS] Media for gathering event

Added by Andreas Müller over 2 years ago.

Status:
New
Priority:
New
Category:
cdm
Start date:
Due date:
% Done:

0%

Estimated time:
Severity:
normal
Tags:

Description

Maybe also gathering event needs media attached.

WGB: (in email discussion on #9095)

Was ist ein “reines Bild“, das jetzt in den Specimen Tree gehängt wird? Ich spekuliere: Ein Standort-Umgebungsphoto fällt mir dazu ein – das ist für mich ein in der Specimen-Hierarchie ungelöstes Modellproblem (glaube ich), da es sich ja eigentlich nicht auf eine Field Unit bezieht, sondern auf den Ort selbst (also oft auch zu mehreren Aufsammlungen gehören kann).


Related issues

Related to EDIT - feature request #9065: Add derived unit media to DerivedUnitFacade details viewClosedKatja Luther

Actions
Actions

Also available in: Atom PDF