Project

General

Profile

Actions

feature request #9848

open

Alternativ output string for specimen duplicates in specimen table view

Added by Andreas Müller over 2 years ago. Updated over 2 years ago.

Status:
New
Priority:
New
Category:
cdm-dataportal
Target version:
Start date:
Due date:
% Done:

0%

Estimated time:
Severity:
normal

Description

WGB:

mir wäre ein konkatenierter Output lieber, nach dem Muster:
Duplicates: B, barcode: B 10 0031037, preferred stable URI: http://herbarium.bgbm.org/object/B100031037. EAP. LAGU, preferred stable URI: http://lagu.jacq.org/object/RV-02379. US.
Hätte auch den Vorteil, dass die Metadatenausgeabe erweiterbar wäre (vermutlich gibt’s da ja noch mehr), es klarer wird, was die Ausgaben bedeuten, und man die Riesenabstände zwischen nur-Herbarangaben loswerden würde (aber trotzdem kosmetisch)

bezogen auf: http://portal.cybertaxonomy.org/salvador/cdm_dataportal/taxon/98924180-7c12-453d-bcfc-f6f211b684e1/specimens

Needs either discussion or we offer alternatives via configurations

No data to display

Actions

Also available in: Atom PDF