Project

General

Profile

task #9251

Specimenview path: better representation of RecordBasis

Added by Andreas Kohlbecker 7 months ago. Updated 7 months ago.

Status:
New
Priority:
New
Category:
cdm-dataportal
Target version:
Start date:
10/13/2020
Due date:
% Done:

0%

Severity:
normal

Description

Copied from #3978

Hallo Andreas,

Bei der Specimenanzeige gäbe es glaube ich noch einige einfache Verbesserungsmöglichkeiten.

Für RecordBasis sollten wir uns überlegen, ob wir nicht eine leserlichere Form anbieten. Es gibt ja in den Enumerations die getMessage() Methode bzw. die noch nicht mit Inhalt gefüllte getMessage(Language), die sich dafür anbieten würde.

Ausserdem könnte man statt RecordBasis evtl. ein besseres Label finden, da RecordBasis evtl. doch etwas technisch klingt.

Dieser Punkt ist aber erstmal nicht so wichtig wie der erste.

Viele Grüße,
Andreas M.


Related issues

Related to Edit - task #8419: harmonization of the different specimen representations In Progress 07/25/2019
Copied from Edit - task #3978: Specimenview path: Compact representation of exactLocation Closed

History

#1 Updated by Andreas Kohlbecker 7 months ago

  • Copied from task #3978: Specimenview path: Compact representation of exactLocation added

#2 Updated by Andreas Kohlbecker 7 months ago

  • Related to task #8419: harmonization of the different specimen representations added

Also available in: Atom PDF

Add picture from clipboard (Maximum size: 40 MB)