Project

General

Profile

Actions

feature request #8305

open

show number of references in referencing objects view

Added by Katja Luther almost 5 years ago.

Status:
New
Priority:
New
Assignee:
Category:
taxeditor
Target version:
Start date:
Due date:
% Done:

0%

Estimated time:
Severity:
normal

Description

mail AM:

es wäre schön, wenn wir, ähnlich wie bei der Warnung im Details View, im referenzing Obj. View noch die Anzahl der Referenzen mit aufnehmen könnten.

Als z.B. TaxonName xxx is referenced 13x: (oder 13 times:)

Das hilft gerenerell und v.a. hilft es auch dabei zu sehen, ob der View schon refereshed ist und auf dem neusten Stand. Durch das asynchrone Laden bin ich da oft unsicher.


Related issues

Related to EDIT - feature request #9541: Improve referencing objects handlingClosedAndreas Müller

Actions
Actions #1

Updated by Andreas Müller about 2 years ago

Actions

Also available in: Atom PDF