Project

General

Profile

Actions

feature request #8298

closed

Check for E+M Reference number being unique

Added by Andreas Müller almost 5 years ago. Updated almost 5 years ago.

Status:
Duplicate
Priority:
Highest
Assignee:
Category:
taxeditor
Target version:
-
Start date:
Due date:
% Done:

0%

Estimated time:
Severity:
major
Tags:

Description

ERS:

Ein Hinweis: diese Nummer wird ja anscheinend als Freitext angelegt, es ist also jetzt möglich, Nummern doppelt zu vergeben. Das war im Berlin Model nicht so und sollte auch jetzt nach Möglichkeit ausgeschlossen sein ("this number already exists and cannot be used"), denn der Nutzer weiß nicht unbedingt, welche Nummern schon vergeben sind.


Related issues

Is duplicate of EDIT - feature request #8302: Assure uniqueness of E+M reference numberNewAndreas Müller

Actions
Actions #1

Updated by Andreas Müller almost 5 years ago

  • Status changed from New to Duplicate
  • Target version deleted (Euro+Med TaxEditor issues)
Actions #2

Updated by Andreas Müller almost 5 years ago

Actions

Also available in: Atom PDF