Project

General

Profile

bug #6434

Add URL for TypeDesignation

Added by Andreas Müller over 2 years ago. Updated about 2 years ago.

Status:
Duplicate
Priority:
Highest
Category:
cdm
Target version:
-
Start date:
02/27/2017
Due date:
% Done:

0%

Severity:
normal
Found in Version:

Description

WGB: Ein Lektotype muss ja explizit designiert (publiziert!) werden – das ist dann m.A.n. die Referenz, die in der Type designation angegeben wird. Da dies ein „nomenclatural act“ ist, wäre es hier eigentlich notwendig (wie beim Protolog), auch eine Möglichkeit zu haben, eine URL für das Reference Detail einzugeben (in diesem Fall allerdings noch nicht möglich, da nur als ganzes PDF verfügbar).

AM: Also ein neues URL Feld bei Typedesignation. Das gilt theoretisch für NameTypeDesignations auch, oder? Bespreche ich auch noch mal mit den Algenregistrierungsleuten. Im Zuge bauen wir in dem Bereich das Modell ja sowieso noch aus.

WGB: Ja


Related issues

Related to Edit - feature request #6435: [DISCUSS] Comment field for "Protolog" Duplicate 02/27/2017
Duplicates Edit - feature request #6588: Add URL and URL comment to OriginalSource / ExternalLink Closed 04/24/2017

History

#1 Updated by Andreas Müller over 2 years ago

#2 Updated by Andreas Müller about 2 years ago

#3 Updated by Andreas Müller about 2 years ago

  • Status changed from New to Duplicate

#4 Updated by Andreas Müller about 2 years ago

  • Target version deleted (CDM UML 4.7)

Also available in: Atom PDF

Add picture from clipboard (Maximum size: 40 MB)